برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

تلفیق هندی و تُرکی در «قطب شمال» 

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
تلفیق هندی و تُرکی در «قطب شمال» 

آخرین خبر/ شبکه نمایش خانگی هزینه اشتراک و اینترنت بالایی دارد و به‌همین خاطر انتظاری که از آن داریم ارائه محصولاتی در استاندارد بالاست. «قطب شمال» یکی از جدیدترین محصولات این رسانه است که به‌هیچ وجه سروشکل درخوری برای یک محصول که وقت و هزینه مخاطب را بگیرد ندارد. کارگردان سریال که پیش از این تجربه نوشتن فیلمنامه «ملکه گدایان» و «عقرب عاشق» را داشته؛ در اولین تجربه کارگردانی‌اش در ادامه آثاری که فیلمنامه‌نویس‌شان بوده ظاهر شده و داستانی را ارائه کرده که بدیهیات یک اثر استاندارد را ندارد و کاملاً از فرمول سریال‌های 300 قسمتی ترکی پیروی می‌کند اما با کمی عجایب داستانی هندی.
سریال داستان رفاقت سه جوان است که سروشکلی امروزی دارند اما در قهوه‌خانه قلیان می‌کشند؛ یکی از آن‌ها حسابدار شرکت معروفی است و درست شب قبل از ازدواجش می‌فهمد مدیر شرکت در حال پول‌شویی است. دیگر دلباخته نامزد رفیقش است و نفر سوم هم قرار است کاری کند ازدواج اولی بهم بخورد و... درست سر سفره عقد داماد توسط پلیس که آدرس محل مراسم را هم داشته و خیلی هم عجله دارد بازداشت می‌شود؛ دامادی که زندگی و عشق و آبرویش را از دست داده با جراحی پلاستیک برمی‌گردد تا انتقام بگیرد.
همین‌قدر عجیب. چیزی شبیه انیمه‌های کودکانه ژاپنی. حتی تخیلی‌تر. بازی‌های بد، دیالوگ‌های نپخته، طراحی صحنه دم دستی و کاراکترهای غیرواقعی که انگار از دل یک جهان موازی به ذهن فیلمنامه‌نویس نفوذ کرده‌اند تا آن‌ها را شبیه زمانه ما جلوه دهد. افسوس که با این هزینه اشتراک و اینترنت، به‌خاطر ضعف آثار تلویزیونی، هنوز بسیاری از مخاطبان ناچارند اوقات فراغت را با تماشای شبکه نمایش خانگی پر کنند.     

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar